İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine
1420
10:20
29.08.2023

Müdürlüğümüzde görev yapmak üzere ilk ataması gerçekleştirilen sözleşmeli öğretmenin göreve başlama iş ve işlemleri, 01/09/2023 tarihinden itibaren yapılacaktır. Bahsi geçen sözleşmeli öğretmenlerin Müdürlüğümüze gelmeleri, gelirken yanlarında aşağıda belirtilen belgeleri eksiksiz getirmeleri; ayrıca YAPIKREDİ Bankası Dörtyol şubesinden maaş için hesap açtırmaları ve hesap numaralarını beraberlerinde getirmeleri gerekmektedir.

 

 

 

01.09.2023 tarihinde Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir.

 

1- Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) aslı ve  bir adet fotokopisi,

2- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği ve  bir adet fotokopisi, ayrıca  e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi, 

(Diploma veya mezuniyet belgesi olmadan sadece e devlet'ten alınan diploma veya mezuniyet  belgesi ile göreve başlama yapılmayacaktır.)

 

3- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ve  bir adet fotokopisi,

4- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi ve  bir adet fotokopisi,

5- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin aslı veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, 

6- Erkek adaydan Askerlik Durum Belgesi, (e-devletten alınan barkodlu ve / veya karekodlu  çıktı kabul edilmektedir.)

7- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge,  (e-devletten alınan barkodlu ve / veya karekodlu   çıktı kabul edilmektedir.)

8- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)

9- Mal Bildirimi (indir

10- Etik Sözleşmesi (indir

11- Elektronik başvuru formu.

12- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi ve bir adet fotokopisi,

13- Sağlık durumu yönünden  öğretmenlik  görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,

­14 - Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan İlçemize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar,yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa etikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini de ekleyeceklerdir.

 

15- İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir.

 

NOT: İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden  güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması tamamlanan öğretmenler, 01/09/2023 tarihinden itibaren yukarıda istenen belgelerle birlikte İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze şahsen başvuru yapacaklardır. 

Yayın Tarihi: 29.08.2023