Müdürlüğümüzde görev yapmak üzere ilk ataması gerçekleştirilen sözleşmeli öğretmenin göreve başlama iş ve işlemleri, 01/09/2023 tarihinden itibaren yapılacaktır. Bahsi geçen sözleşmeli öğretmenlerin Müdürlüğümüze gelmeleri, gelirken yanlarında aşağıda belirtilen belgeleri eksiksiz getirmeleri; ayrıca YAPIKREDİ Bankası Dörtyol şubesinden maaş için hesap açtırmaları ve hesap numaralarını beraberlerinde getirmeleri gerekmektedir.
01.09.2023 tarihinde Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir.
1- Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) aslı ve bir adet fotokopisi,
2- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, ayrıca e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi,
(Diploma veya mezuniyet belgesi olmadan sadece e devlet'ten alınan diploma veya mezuniyet belgesi ile göreve başlama yapılmayacaktır.)
3- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
4- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi ve bir adet fotokopisi,
5- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin aslı veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
6- Erkek adaydan Askerlik Durum Belgesi, (e-devletten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)
7- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, (e-devletten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)
8- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)
9- Mal Bildirimi (indir)
10- Etik Sözleşmesi (indir)
11- Elektronik başvuru formu.
12- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi ve bir adet fotokopisi,
13- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,
14 - Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan İlçemize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar,yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa etikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini de ekleyeceklerdir.
15- İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir.
NOT: İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması tamamlanan öğretmenler, 01/09/2023 tarihinden itibaren yukarıda istenen belgelerle birlikte İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze şahsen başvuru yapacaklardır.